Itt vok ragyogok:)

 2011.12.14. 02:10

Nos akkor itt lennék és aki véletlenül tévedt csak ide, annak előre leszögezném hogy k*rvára nem a VV Béci vagyok és kajakra nem szeretem ha ezzel cinkelgetnek úgyhogy kérném is ennek azonnali mellőzését! Köszönöm! Ha épp agysejtpusztításra vágyom inkább az alkoholt hívom segítségül és vele rombolom magam! Ennek gyakorisága több minden függvénye amibe most nem mennék bele:)

Hogy mért is firkálok itt ennek van 1-2 oka! Az egyik talán az hogy anno az egyik tanárom azt írta a fogalmazásom végére az 5-ös mellé hogy élvezhető és gördülékeny stílusban írok...:) És hát ki vagyok én hogy vitatkozzak:) Amúgy az az iromány a filmekről szólt... ha érdekelne valakit akkor szóljon és begépelem neki ide. Egy másik ok hogy koptatom a billentyűzetemet az az, hogy kíváncsi vagyok tudok -e blog-ot írni és ezt meg majd megírhatod TE aki épp olvasod... ha eddig eljutottál az olvasásban már talán nem volt hiábavaló:)

Egyéb iránt úgy tervezem hogy akkor fogok ide firkálni ha lesz valami mondandóm vagy írandóm amiről közleményt akarok kiadni a nagyvilág felé... Lehet nem ez lesz a fő elfoglaltsága sok embernek, hogy az én marhaságaimat olvasgassa, de ha esetleg lesz rá igény, (amire azért nem fogadnék) akkor esetleg gyakrabban is jelentkezem! Ez is csak az olvasó(ko)n fog múlni! Meg akkor is lehet hogy írok majd ha baromira unatkoznék... ez csak egy "próbaadás", hogy egyáltalán érdekel -e vkit! Ha úgy tetszik akkor "igényfelmérés", mert most mondhatni ráérek! Kicsit mondjuk álmos vok de az mindegy is... Kevéssel is beérem:)

Magamról annyit írnék a szintén véletlenül idetévedő egyéneknek, hogy 29 éves dolgozó ember vagyok Szombathelyről! Akit eljutott idáig és ez zavarja attól elnézést, hogy eddig pazarolta rám az idejét:) Gondolok itt mondjuk ZTE drukkerekre vagy az isten tudja kiket zavarhat... Körmend drukkerek pl... És akkor megjegyezném hogy a magyar kosárlabda ilyen magas szinten, hogy szurkolók szurkoló ellen, egyáltalán nem foglalkoztat.. igyekszem képben lenni hogy áll a Falco, de ennyi.. na jó, van hogy kimegyek egy-egy meccsre de ez igencsak ritka... A magyar foci meg még ennyire sem!!! A Barcás drukkerektől itt búcsúzom el,  mert én a Real-t szeretem, fanatikus nem vagyok, az az egyik barátom aki képes harminc fokban is Real-os sálban nézni a meccset (amit mellesleg én vettem neki)... Idióta:D Ami egy ideje foglalkoztat sport az az Amerikai foci, de csak kényelmes formában, ami otthon ágyból takaró alól-t jelent:)  Még pár olvasótól búcsúzom lehet ha leírom a kedvenc csapataimat, bár már lehet mínuszban vagyok az olvasók számát illetően:D Green Bay, New England és még azért a Philadelphia is bár ahhoz képest milyen "all-star" csapatuk van idén, piszok szarul muzsikálnak... A Green Bay meg mészárol idén... ha GB-NE döntő lenne asszem bajban lennék hogy kinek is szorítsak jobban bár szerintem csak tombolnék, bármelyik szerez is pontot és nyer a végén:)

 

Van még itt valaki?:D Ha nincs az se baj én egész jól érzem magam, nem tudom mikor gépeltem utoljára egyhuzamban ennyit:) Ilyesminek kell lennie egy blognak vagy nagyon elb*sztam?:D Nekem ilyesmi az elképzelésem róla:) Aztán ha nem az se baj, nekem erről fog... leírom ami épp eszembe jut... Ja és várom a havat:)  Hogy ez hogy jött ide nem tudom, de erről beszéltem, hogy ami épp az agyamban jár azt leírom:) Így éjjel 2 után hajlamos vagyok csapongani a gondolataimmal kapcsolatban!

Na így első blikkre ennyi szerintem elég is lesz belőlem:) Köszönöm ha elolvastad a bejegyzést és eljutottál a végére! Ha untattalak volna akkor elnézésedet kérem, tőlem ennyi tellett de elsőre talán elfogadható!

Béci voltam! 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://beciirkafirka.blog.hu/api/trackback/id/tr603461843

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lujza62 2011.12.14. 16:17:15

Tényleg nagyon jó a stílusod és élvezetes ahogy írsz.Szóval Én majd bekukkantok néha.

Bééééci 2011.12.14. 16:21:02

@lujza62: köszönöm:) de úgyis megosztom majd fb-on ha lesz új:)
süti beállítások módosítása