Én és Ő meg London

 2012.02.02. 12:03

Újra itt:) Eltűnésem oka nem igazán meghatározható már ha eltűntem egyáltalán:) A társadalomra semmilyen hasznos hatást nem gyakoroltam és köz érdekében sem tettem semmi lényegeset, inkább a saját életemet egyengettem:) A hajam nő és a párkapcsolat terén léptem egyet előre végre valahára!

Január közepe-vége óta boldogítjuk egymást és már 3 dolgot sikeresen megtanult tőlem:  -a pankráció nem simogatásról szól, a lustaság fárasztóbb mint a ténykedés, és az NFL igenis jó és szép csapatsport:) Utóbbi odáig fajult hogy októberre tervben van elég komolyan egy Londoni kiruccanás, amikor is a Wembley stadionba érkezik 2 NFL csapat! Az egyik az általam is favorizált New England Patriots, a másik az idei évben szarul muzsikáló St. Louis Rams, szóval elég egyértelműnek ígérkezik, de nem ezen van a hangsúly:) Ki tudja lesz -e még egyszer ekkora lehetőségem látni őket mint most... lehetséges sőt esélyes, hogy nem, úgyhogy lépni kell pénzt nem kímélve :):) Erre hajlandó vagyok áldozni... Nem nagyon akarok kitérni mi mennyibe fog fájni, de nem lesz olcsó mulatság... Mondhatnám hogy Londont megyünk bebarangolni és ha már ott vagyunk elugrunk azért egy NFL meccsre is, de ez pont hogy fordítva lesz:) Kb. 4 naposra van betervezve, az csak elég lesz hogy a lényegesebb dolgokat megsasoljuk... Szállás és idegenvezető már le is van szervezve és nagyjából tudjuk hogy a kötelező dolgok mibe fognak kerülni, már csak össze kell októberi szedni rá a zsetont ami nem lehetetlen azért, de nem is gyerekjáték:) De ugyebár valamit valamiért!:)

A másik ok hogy eddig nem jelentkeztem az az alkotói válság ami minden nagy művész életében szerepet szokott játszani, így nálam is megjelent:D:D:D Na jó nem erről van szó, de tény hogy nem volt ötletem mivel is untassam a jónépet:) Ezen kívül sok új nem történt velem! Majd csak fog:) Aki figyelmesen olvasott az elején láthatta hogy nő a hajam... egyik kedves ismerősöm azt állítja képes befonni azt a valamit a fejemen ami frizurának jóindulattal sem nevezhető és borzalmas módon el tudom feküdni éjszakánként... Hát mondtam ha tudja csinálja:D Úgyhogy várom hogy beszerezze hozzá a szilikongumit meg a kedvet, hogy végre ideérjen és véghezvigye borzalmas tervét:D Nálam talán senki sem kíváncsibb hogy mennyire fogok idiótán kinézni... asszem ez egyszeri alkalom lesz szóval majd le lesz fotózva ha valaki a 3D-s élményről lemaradna:D És nem csak mert űberbrutál lesz ahogy kinéz hanem mert még egyszer nem fogom hagyni ennyire elburjánzani a hajszerkezetemet... Már most se tetszik de ha már idáig eljutottam vele akkor már megnézem mit tud kihozni belőle a hölgyemény:D Aki látta Coolio Gangstas paradise c. klipjét az tudja milyen benne a mester sérója! Na valami hasonlóval számolok, csak nyilván hogy rövidebb tincsekkel:D Amit tudok hogy kajakra ki fogom visítani magam és lehet sírva fogom kérni hogy vágja le de rögtön a hajamat vagy akár a fejemet is:D Ezt majd az adott pillanatban döntöm el! De addig is nyaggatnom kell a szilikongumi miatt!!! Ha olvasod királylány: Nem érdekel hogy hideg van, szerezd be mert nem kapsz több zenét tőlem!!!!!!

 

Ennyi lettem volna már és továbbra is fenntartom hogy ha valaki valamiről hallani avagy olvasni akar az jelezze és talán tudok tenni valamit... ha nem akkor meg ne sírjon hogy nem írok semmit:D:D Na csókolom!!!:)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://beciirkafirka.blog.hu/api/trackback/id/tr844050586

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása