Út a Vasivíz-ig :)

 2011.12.15. 15:08

Na ha ezalatt a bejegyzés alatt nem törik le a kezem akkor már megmaradok, bár nem biztos hogy olyan hosszú lesz mint a fejemben annak tűnik:) Majd rövidítek!

Gondoltam megpróbálom szakaszokba szedni, hogy hol is dolgoztam eddig, hogy éreztem ott magam, hogy fizettek, milyen volt a főnökség, vagy éppen miért jöttem el onnan:)

Középiskola 3.-ik osztályától már biztosan és egyértelműen eldöntöttem magamban, hogy én nem fogok továbbtanulni, nem láttam értelmét! Persze ez csak a saját véleményem, de mikor azt látja, hallja, tapasztalja az ember, hogy 2 diplomás emberek valamivel a minimálbér felett keresnek 2 meg 3 műszakban gyárakban a szalagon a belüket is kidolgozva, akkor még legyen kedvem továbbtanulni?? Hát a nagy túróst... De hogy őszinte legyek amúgy is elegem volt már a suliból! Alig vártam, hogy vége legyen... Szóval nekem tökmindegy volt hogy hányasra érettségizek csak meglegyen! 

És természetes meg is lett, az osztályzat a sztori szempontjából lényegtelen, de nem csak 2-esek, ha valakit annyira érdekelne:) Tehát akkor indult a munkakeresés!

Első munkahelyem az akkoriban még Matáv-nak nevezett cégnek volt egy viszonteladója, ahol telefonon keresztül hirdettük az igét és árultuk az ADSL-t, ami akkoriban volt terjedőben! És ami ma már tök alapnak számít! Volt egy csinos kis címlista tele nevekkel és akkor hívd a parasztot, faggasd ki a telefonálási szokásairól meg hogy internetet használ -e aztán add el neki ezt és ezt! Okés:) Na hát itt első körben 7 hónapot húztam le! A főnökkel való folyamatos összetűzések miatt tipliztem le... aki ismer kicsit jobban az tudja hogy elég morcos tudok lenni ha velem neki állnak kiabálni, ráadásul a főnök volt kb. 162 cm, kb. 75 kg, és ráadásul még szerintem langyi is, mert olyan hangon ember nem beszél és visít mint egy kismalac amikor ideges... meg a gesztusai is olyan édi-bédik voltak:D A fizu szar volt ill. ő váltig állította, hogy milyen jó lóvékat lehet kaszálni, csak mi lusták vagyunk, meg hasonló válogatott finomságok... mindig az alkalmazott a hülye... De akkor ideírom már azt is, hogy én barom egyszer visszamentem ehhez a céghez, bár akkor már mással foglalkozott, de ugyanúgy telefonos "zaklatóként" kellett dolgozni... talán picit jobban ment, de megint csak sikerült a langyival összetűznöm, úgyhogy megint tipli lett a vége... Igyekszem elfelejteni:)

Ezután a megpróbáltatás után asszem tanfolyamra mentem, vagy az előtte lett volna? meg nem mondom... majd a bejegyzés végén leírom miket végeztem még el, de hogy időrendben emlékezzek már mindenre, na az nem fog menni:D

Szóval a telesales-es (mert hogy így hívták amit csináltam) állás után egy nyomdában kötöttem ki, mint "üzletkötő" :) Na ez az a munkakör amit előtte se díjaztam és nem is csinálnám többet se:) Saját kútfőből hívjál fel cégeket vagy akárkiket, ajánld fel a nyomda adta lehetőségeket, konkrétan adjak el nekik megrendelést... nem tudom mennyire érthető, de megpróbálom akkor elmagyarázni! Leszerveztem egy megbeszélést Pestre a Béres gyógyszergyártó Rt.-hez vagy mik is ők! Találkoztunk a nyomdaipari termékekért felelős hölgy-el vagy reklámokkal foglalkozott nem is tudom, hogy akkor beszéljük át, miben lehetnénk egymás segítségére... Na most egy gyógyszergyártónál mi az amihez papírt használnak? Egyszer ugye valószínű a gyógyszeres-doboz, másrészt a tájékoztató cetli ami minden kurva gyógyszer mellé jár... tehát amit úgymond el kellett volna adni nekik, az az hogy a mi nyomdánk gyártsa a továbbiakban azokat a cetliket, dobozokat! Mivel nem voltam tovább 3 hónapnál a cégnél nem tudom pontosan mi lett az eredménye a dolognak, de asszem a főnök folytatta a megkezdett tárgyalást veluk és azóta is van tőluk megrendelése... nem biztos de én így tudom! Szép nem?:)

A nyomda után jöttek megint tanfolyamok... majd a végén leírom, igen... mígnem eljutunk ha jól emlékszem 2006 őszére, telére. Adódott egy lehetőségem akkoriban, hogy nyugis kis ülőmunkám legyen, ami abból állt hogy bent csücsültem a Pannon-os boltban, ami ott van majdnem az SZTK-nál, és aki betévedt hogy neki kell egy MacBook, egy iMac vagy valami kis iPod akkor én azt ügyesen eladtam neki és tájékoztattam róla hogy mi meg hogy:) Apple termékek, na...:) ez csak annyiban volt nekem nehéz, hogy egészen addig lövésem nem volt ezekről a cuccokról, csak annyi hogy léteznek, nekem meg már úgy adták oda a melót, mint ha évek óta használnám és kívülről ismerném ezeket a kütyüket...:) néha akadtak kisebb nehézségek ha belekérdeztek, de találékony vagyok és van józan paraszti eszem:D na mindegy egy fél évet ott is elvoltam de mivel nem érte meg a palinak hogy nekem fizet, de a bolt meg nem nyereséges, azt a helyet megszüntette, máshol meg nem volt rám szüksége úgyhogy jött megint a lapát:)

2007 szeptemberében járunk:) Interspar:):) Na ezek az emlékek már pislákolnak a fejemben:) Amit mi ott elkövettünk újdonsult barátommal az oldalamon... asszem azt se mi nem fogjuk soha elfelejteni, sem pedig az ott dolgozók akik tanújai voltak néhány megmozdulásunknak:D igazán korszakalkotó módon közlekedtunk a raktárban a békával is meg az elektronyos emelőkkel is... fő a kényelem alapon használtuk őket, remélem ezzel mindent elárultam:D De hogy a munkakörre is kitérjek, italosztályi eladó megnevezés alatt futottunk ha jól emlékszem és szééép fehér köpenyben kellett rohangálnunk,mint az orvosoknak, ami a nap végére többnyire zöld lett, sárga, de ha ügyesen döntögetted magadra a szikével kivagdosott üdítős flakonokat, akkor akár a szivárvány összes színére is szert tehettél a nap végére:) a fizetés szar volt... akkoriban ez jelentett nettó 67000 Ft-ot és havonta 5000 Ft SPAR-OS kajacsekket!:) milyen nagylelkűek:) Egyik dolgozó haver szavaival élve, amíg csak fizetgettek, addig csak dolgozgattunk:) Azóta annyit változott a helyzet hogy kevessebben vannak és már megkeresik a havi 75000 (!) nettót is, bizonyám!!! Azt se tudják mire basszák el! Na ha még ott dolgoznék, bár már inkább felrántottam vna magam a raktárban, akkor az életben nem tudtam vna albérletbe költözni és fenntartani magam:) Szerencsére olyan barátságra tettem ott szert, ami a későbbiekben kihúzott a szarból és annak köszönhetően tartok ott, ahol! (Ezúton is kösz G!!) Lehet, hogy nincs épp fényűző életem de külön élek a szüleimtől és eltartom magamat... ha néha kicsit szűkösen is, de kinek könnyű manapság! Akkor is önellátó vok és kész:) Szóval még az Intersparnál maradva, itt 7 hónapot húztam le, 5-öt voltam az italon és 2-t a vegyin... na a vegyi osztály az megint egy csoda volt:D Budipapírok, kotonok, tamponok, mosószerek és hasonló jóságok között töltöttem azt a "csodás" 2 hónapot, de többnek tűnt mint az italon elszenvedett 5... amúgy a közvetlen főnökökkel nem volt semmi para, az igazgató egy fütyi volt de az már mellékes... remélem nem olvassa:D bár azóta már ő sincs ott, meg szerencsére én se!

És akkor elérkeztünk 2008 októberébe, a Vasivíz Zrt. színeiben versenyzem azóta is és fogom is tenni, amíg nem kapok olyan ajánlatot ami miatt képes lennék a mostanit otthagyni! Túl kényelmes ahhoz, hogy lelépjek! Csak lesnem kell ki a fejemből néhány monitorra, hogy minden gép faszántosan múkodjon:D Talán nem titok, de ide ismeretség alapján kerül az ember gyereke, és nem, nem tudok senkit benyomni, így is épp elegen vunk, még sokan is.. volna kit/kiket kibaszni, de nem állok neki taglalni, mert csak felhúzom magam:) Szóval az itteni megnevezésem diszpécser, ami itt nem a telefonos diszpécsert takarja, (nem is értem mért ez a nevünk és hogy melyik értelmiségi találta ki) hanem okos arcocskával ülünk 9 vagy hány monitor társaságában egy irodában és ha valami gond van, akkor a gép nekiáll buzi hangosan pittyegtetni, hogy hé haver gáz van! Na akkor jövök én és ha tudom, akkor pár egérkattintással helyreteszem a dolgot, vagy AKKOR emelem a telefont és hívom azt aki majd megcsinálja! Na most erre meg minden hülye képes, még én is...:D 1 napot megyek nappal, egy napot megyek éjszaka és utána 2-t otthon  töltök nyugalomban! Vagy nem abban és nem itthon de 2 szabad:D Aki tud jobbat több pénzért, annak megadom az elérhetőségeimet!  :) hogy mennyit keresek itt az nem publikus ill. nem kívánom közölni, arra eleget hogy fenntartsam magam!:) A főnökséggel nincs gond, a csoportvezetőm az akivel spar-ban kezdtem és akivel végökörködtuk az ott töltött időt:D szóval érthető mért szeretem annyira... van lóvé, van ismerős és van nyugi a melóhelyen! Legyen elég ennyi:) aztán hogy innen hogyan tovább, az meg majd alakul...:)

 

Ígértem hogy leírom a tanfolyamokat amiket úgy közben-közben elvégeztem:)

Végeztem egy 2 tannyelvű marketing- és reklámügyintézői tanfolyamot, egy ECDL tanfolyamot, egy logisztikai ügyintézői tanfolyamot és nem utolsó sorban egy gyógymasszőr képzést (!) :D igen azt...:D amit ugyan kijártam, de nem vizsgáztam le belőle... mielőtt felmerülne a kérdés mindenkiben hogy, Te állat akkor mért nem abban dolgozol... nem vizsgáztam le a végén, viszont ahhoz már lusta vagyok hogy leírjam, hogy miért...:) Szóval ezeket végeztem csak nem tudnám már pontosan, hogy melyiket mikor... a masszőri volt utoljára és a marketinges először, ennyi biztos:):)

Asszem ennyi lett volna mára, ezt is épp elég volt bepötyögni de remélem tudtam néhány új infóval szolgálni mindenki számára:) Köszönöm a megtisztelő figyelmet! Az esetleges hibákért elnézést:) Majd jelentkezem!

 

Béci

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://beciirkafirka.blog.hu/api/trackback/id/tr553466118

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lujza62 2011.12.16. 12:45:59

És Te ezt eddig titkoltad?Már a masszőrséget?Tudod hogy ott hátul a labor tájékán mit nem adnánk néha egy egy masszírozásér?:)))))ejj ejj

lujza62 2011.12.17. 18:32:41

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ tudod annyit legalább tudnánk felajánlani mint Te ott elől:))Lehet érdemes lenne írással foglalkoznod.Én személy szerint szívesen olvasom soraidat:))

Bééééci 2011.12.17. 23:49:44

@lujza62: egyszer majd talán bár nem hiszem... ezekre ki lenne kíváncsi:):)
süti beállítások módosítása