Teke régen és most:)

 2011.12.19. 17:39

Na akkor amiről említést tettem az előző szösszenetben (amit amúgy cseszhettem, mert segítséget nem kaptam:)) azt most kicsit kifejtem, gondolok itt a tekére!

Magával a tekével kb. 12 éves korom óta vagyok kapcsolatban, kisebb-nagyobb megszakításokkal! Először kedves édesapám vitt el magával a saját cégének tekés összejövetelére. Hát az nagyon megtetszett, rögtön ki is próbáltam, rögtön el is vertem pár kollégáját:D Volt is nagy meglepődés:) Azon kívül még eljárogattunk Bük-re meg ide oda ha éppen kedvünk volt, de úgy különösebben vagy komolyabban sosem foglalkoztam vele igazán.. Nem is tudtam hogy hol meg hogyan lehetne, meg sportoltam majdnem mindig valami mást.. ha nagyon érdekel valakit egyszer majd arról is írok talán! Aztán amikor a marketinges tanfolyamot végeztem, ki volt írva nekünk órarendileg TESTNEVELÉS... Na most ki volt az a koponya aki ezt ki találta ki nem tudom, de aztán kiegyeztünk abban hogy eljárunk ide-oda és 1-2 féle sportot vagy olyasmit kipróbálunk. Noh volt ebben billiárd, kosárlabda, teke meg még nem tudom mi.. túl sok minden nem volt:)

Aztán az első tekés megmozdulásunkon felfigyeltek rám, mondhatni felfedeztek:) Ez akkoriban a Vasi Volán csapata volt és amikor végeztünk akkor az ottani illetékes megkérdezte, hogy lenne -e kedvem csapatban játszani? Hóóó mondom, hogy a viharba ne... ingyen tekézhetek amit élvezek meg még izgalom is van benne:) Hát sajnos csak kb. 2 hónapig voltam ott pedig volt igazolásom is meg minden, viszont időm akkoriban annál kevesebb, úgyhogy a karrierem ott szünetelt egy kis időre... aztán utána is voltam azért egyszer-kétszer itt ott, de semmi jelentős!

Aztán a Vasivíz megint hozott valamit:) Baráti társasággal elkezdtünk járogatni tekézni Szombathelyen belül amibe kollégák is tartoznak (remélem érthető vagyok:)) és velük újra "formába" hoztam magam/jöttem! Ráadásul barátom/kollégám faterja is eljött velünk párszor aki a Vízműves csapatban szintén játszik! ki nem találnátok milyen csapata van a cégnek:D igen teke:D Járogattunk járogattunk és egyszer csak elhívott hogy nincs meg mindig a csapat volna -e kedvem néha besegíteni ha épp nincsenek meg? Nanáááá:D Pár verseny már volt, hol jobb, hol rosszabb teljesítménnyel de legalább tekézhetek:) Meg szokott lenni vízműves tekenap, 2-n már ott voltam. Na a tavalyi az "vicces" volt... Versenyben elég gyengén muzsikáltam (magamhoz képest), pipa is voltam miatt rettenetesen, persze magamra.. túlstresszeltem kicsit valószínű.. Aztán vége lett, de még ott maradtunk mert lehetett... dobáljunk még egy kicsit... megdobtam a nap második legjobbját meg az egyéni csúcsomat... hát mondom ilyen a mesében nincs!! A nap legjobbja barátom faterja volt akit már említettem, én meg versenyen kívül megdobtam a második legjobbat! No mindegy, szóval nekik besegítek ha hívnak!

Másrészről meg maradta a kis baráti társaság! VISZONT!! Komolyabbra vettük a figurát és házi bajnokságot indítottunk mert többen olyan szintre fejlődtek (szerencsére...unalmas volt mindig nyerni:)), hogy volt értelme és ugye a plusz izgalom, presztizsharc meg ilyesmi:) meg közben lehet szeszelgetni, sztorizgatni és egymás agyára menni:D Mindegyik menni szokott:D Az első "szezont" ha minden jól megy pénteken zárjuk! 11 forduló lesz ezzel ha jól számolom, ha nem akkor csak tíz:) Aztán a szabályokat kicsit nehézkesen de meghoztuk... A lényege hogy ugyibár a legtöbb dobott fa nyer, kb. 3 kört szoktunk dobni 15 teli, 15 tarolás témakörben! a telinél visszajön az összes bábu, tarolásnál meg csak azok amik nem dőltek el csak akkor kapsz újra teli táblát ha mind a kilenc bábut leszórtad! És így megyünk harminc dobásig! És ebből 3 kör, vadászból néha több is:D Aki nem tud jönni az úgy járt, de általában igyekszünk összekombinálni hogy mindenki ráérjen ami nem könnyű, mert kb. 7-8 embert kell egymáshoz igazítani! Nem is mindig sikerül! Aztán tegnap elhatároztuk, hogy csináltatunk egy vándorkupát amit mindig az adott szezon győztese tart magánál a következő szezon végéig! A kupa először nálam lesz, mert az első-t behúztam az utolsó forduló előtt de a második hely még erősen kérdéses:) Meglátjuk ki bírja jobban a stresszt:D A pontok egyébként fordulónként úgy alakulnak, hogy az első 4 kap pontot, az első 4, a második 3, a harmadik 2, és a negyedik egy pontot! Elég szoros volt végig az állás, de az uccsó forduló előtt matematikai esélyt sem hagyva szereztem meg a bajnoki tabella első helyét:P

Aztán hogy hogyan alakul a köv. szezonunk meg mi lesz a Vasivíz-es csapatnál a továbbiakban az majd kiderül de egyenlőre nekem jó ahogy van:) Ennyi lett vna a mai mondandóm, köszi mindenkinek aki elolvasta! Ha tetszett lehet lájkolni! CSŐŐŐ!


Béci

A bejegyzés trackback címe:

https://beciirkafirka.blog.hu/api/trackback/id/tr843476080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása