Lehet örülni újra jelentkezem, csak nem nagyon volt miről írnom... írtam anno hogy kit mi érdekel írok arról, de mivel senki le se szarta hát nem volt miről..:) De most történt végre valami amiről bár lehet hogy nem hosszan, de tudok irkálni:)

 

Ugyebár említettem, hogy tekézgetünk mi páran baráti társaságilag meg hogy van egy "kis" házi bajnokságunk 7-8 emberrel vagy ahányan épp ráérünk. Jelentem MEGNYERTEM:D De meg ááám:) Lehet ez csak nekem öröm de leszarom, leírom:) Kiélezett kis küzdelem volt... Az első 2 fordulót Gabi nyerte, második kettőt én, triplázni valamiért senki nem tudott:) Tíz fordulón keresztül gyűrtük egymást és ment az ádáz pontvadászat... a negyedik után kézből kézbe mentek a helyezések bár volt aki kitartóan nem szerzett pontot, de csak mert kezdő vagy mert nem volt ott, na de majd a következőben!!! Kezd mindenki felnőni a feladathoz és kemény kis idénynek nézünk majd elébe:) most már fura is lenne ha nem lenne tétje a dolognak, ugyanis nem babra ment a játék:) kigondolta egyik okos, hogy mi lenne ha csináltatnánk egy vándor kupát és a következő idény végéig annál lesz, aki az előzőt nyerte:) Igen, nálam van, mondtam, hogy a nevemet is rávésethetik mert oda nem adom senkinek, de biztosítottak róla hogy azért abba lesz beleszólásuk:):) Legnagyobb harc azért 3 ember között ment és így is került ki az első 3! Mivel Gáborunk brutálisan elbaszta az utolsó fordulót Laci lett a második és Gábor a harmadik! Érem járt mind 3 embernek, mert az azért maradandó ha a kupa ESETLEG továbbvándorolna tőlem valakihez:D És a kupa talpának az oldalán meg kis táblán vezetjük, hogy ki mikor volt épp bajnok:) van 9 hely:) A téli helyen ott virítok én, lejjebb lettek volna képek is róla, de nem tudtam átméretezni, úgyhogy facebook-on lehet nézelődni:) A legszebb az volt az egészben, hogy 9 fordulón keresztül dobogós voltam, de mivel 9.-ik körben behúztam a bajnokságot csak az ötödik lettem, de annyira nagyon már nem számított nekem, csak felszabadultan gurigáztam:):) Nem akartam pontrabló se lenni, meg stresszelnem se kellett már:) a második hely viszont aznap dőlt el! Az volt a nap szépsége mivel még maradt egy kis izgalom:) Na a meccsnap után meg jött a jól megérdemelt kupa és éremátadás és a jól megérdemelt ünneplés:D nem részletezném, de nagyon bek*rtunk:D éremmel a nyakban mentünk kocsmázni:):)  Mindenki kérdezgette hogy honnan meg mi meg hogy és hajráfiúk, jók voltatok, mint ha minimum olimpiai érem lógott volna a nyakunkban:D pár ember még a kupát is láthatta:P de inni nem ittunk belőle mert elszíneződne és az nem szép úúúgy:) Másnap meg fejfájás és a járulékos halálközeli állapot:D Hát nagyjából ennyi lenne a története és remélem a következő bajnokságról is hasonló élményekkel jelenthetek majd, de ha lesz érdekes történés a bajnokság alatt majd arról is firkantok! Akit meg nem érdekel nem olvassa:)

   

A bejegyzés trackback címe:

https://beciirkafirka.blog.hu/api/trackback/id/tr573505034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása