Írás 2006-ból:)

 2011.12.16. 13:25

Jut eszembe vala van/volt nekem egy kezdetleges honlapom ahova feltöltöttem pár zenét, képet meg alkottam egy rövid leírást magamról:) Beillesztem nektek azt is hogy lássátok, hogy történt a fejlődés... A filmes írásom elvileg 2002-es volt, ez 2006-os lesz, amit meg elkövettem tegnap meg legelőször az a mostani Béci:D 1-2 infó pl. a tanfolyamokról ismerős lesz de nem volt kedvem törölgetni meg úgy kerek a sztorka:D Jó szórakozást hozzá!!:)

Hát akkor nézzük: 1982.09.14. Pár ember számára lehet hogy gyásznap, de akkor is ezen napon születtem reggel 7:20-kor... (azóta anyám minden évben fölébreszt ebben az időpontban és kapok egy puszit, de mióta elköltöztem ez bajos:S:D) 4 nap késéssel, de kiszedtek a melegből:) a durva ebben csak az volt hogy már akkor is szemtelen voltam, ugyanis seggel akartam kijönni (gyk: farfekvés), de aztán valahogy csak megoldották... még nem szedtek ki de a doki "munka közben" már megfogta a tökömet úgyhogy a hírem megelőzött:D Na mindegy, ennyit a születésemről:) Általános iskolai éveim se voltak zökkenőmentesek (nem mintha most jobb lenne)! Elsős rekordomat sztem azóta se tudta überelni senki! Nem elírás lesz: 118 fekete és 4 piros pont volt az első osztályos eredményem, ellenőrző teleírkálva!!!!:D Hogy nem vtam jó gyerek azt nem egy fültépkedéssel megerősítették a tanárok, utána meg apám mindig elbeszélgetett velük (mert nem egy tanár tépte meg, mily meglepő). Akire apám nézett már csúnyán az többet valamiért nem piszkált...:D Na ez mind a Fürst Sándor, később meg most is Neumann János Ált. Isk. néven üzemel, de a tanári banda jó része már lecserélődött (leamortizáltuk őket:D) Érdekes, hogy bárhol tanultam is mindig hallottam hogy: Ti vagytok a legrosszabb osztály az iskolában...(de tényleg mindenhol..ez csak velem esett meg?) van ez így:D A középsuli is érdekes volt! Kezdtem a kőszegi Jurisich Miklós Kísérleti Gimnáziumban! Első jegyem magyarból egy karó volt, pedig jól akartam kezdeni de valahogy nem jött össze... Ott és akkor a magyar tanárnál el is vágtam magam:) aztán meg jó spanom lett mer tapostam neki kicsit!!!:D 3 évet húztam le itt... a tanárok többsége-mint mindenhol-baromira "szeretett", de volt akivel puszipajtások voltunk (Keszei Balázs tanár úr: Respect!!!) Aztán 3.-ikban megvágtak bioszból meg matekból!!! Sokan hülyének fogtok tartani, de nem mentem el pótvizsgázni, mert nem akartam a nyaramat arra pazarolni, hogy a pótvizsgára gyúrjak! Kééééét tantárgyból... Ááááá... kizárt!:D (nem vok rá büszke de megvágtak, na puff..Einstein-t is asszem matekból:)) Az egyik dolog amiért ezt a sulit otthagytam ez volt, pedig az osztályomból sok embert szerettem, akiket sajnáltam otthagyni! A másik része a dolognak, hogy ekkor még Szombathelyen laktunk és szüleim "nagyszerű" ötletéből kifolyólag Acsád citybe vetett a sanyarú sors...(Acsád suxxx:S:S:S). Aztán mivel Kőszegre onnan szar lett volna a bejárás, inkább szombathelyi sulira váltottam! Ez volt a Naaaagy Lajos Gimnázium levelező tagozat!:) Egy héten 2 nap suli, kedd, csütörtök, fél3-tól 6-ig! Hülyének is megérte...Hát még nekem:D negyed évente vizsgák vtak, de ki lehett bírni... Aztán itt meglett az érettségi is amire össz-vissz tanultam kemény 1 hetet! Hát ez volt a gimi! Na aztán ugye ott tartunk, hogy mi jöjjön a gimnázium után! Ugrunk egy nagyot nem tépem feleslegesen a számat! Elvégeztem egy kéttannyelvű marketing- és reklámügyintézői tanfolyamot, egy ECDL tanfolyamot és egy logisztikai ügyintézőit... Igazából kitörölhetem velük a seggem, mert mindenhova gyakorlattal keresnek embereket, de azt meg akkor hogyan, de ismeretszerzésnek tökéletes volt... mindet elvégeztem egyébként!:D Megérkeztünk napjainkba! Béci  rendes dolgozó ember lett, de ugyanolyan idióta mint volt!:D Akinek nem tetszik azt sajnálom, nagy dolog kell ahhoz, hogy vki kedvéért változtatassak vmin!!! Szabadidőmben meg hip hop táncot imitáltam 4 évig:D (respect Csabesznak is!) Sztem ami lényeges avagy érdekes lehet rólam így első blikkre azt leírtam... ha vmi eszembe jut, majd bővítem! ha meg külön érdekel vmi várom a kérdéseket! Csók a családnak! Hip Hop 4 life!!!

 

Na hát ez lett vna, remélem ezzel sem okoztam csalódást senkinek:) aki már olvasta volna azon a bizonyos oldalon attól elnézést, hogy idefáradt:) További szép napot!

Béci

A bejegyzés trackback címe:

https://beciirkafirka.blog.hu/api/trackback/id/tr83468455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása